Serwis


W oparciu o profesjonalny zespól Telefonicznego Centrum Wsparcia Technicznego oraz inżynierów IT zlokalizowanych w oddziałach Ogólnopolskiej Sieci Serwisowej firma Exon świadczy wsparcie informatyczne, diagnostykę oraz naprawy sprzętu informatycznego dla strategicznych klientów na terenie całego kraju.
Telefoniczne Centrum Wsparcia Technicznego
Nadzoruje proces napraw sprzętu komputerowego w następującym zakresie:
- Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- Udzielanie doraźnej, telefonicznej pomocy technicznej.
- Wykonanie wstępnej diagnozy technicznej uszkodzenia.
- Ustalenie z klientem sposobu i terminu wykonania naprawy.
- Przygotowanie części zamiennych wymaganych do usunięcia awarii.
- Przygotowanie sprzętu zastępczego w przypadku awarii wymagającej dłuższej naprawy.
- Wysłanie do miejsca awarii pracowników serwisu technicznego.
- Nadzór nad terminowym wykonaniem naprawy.
- Informowanie klienta o przebiegu, kosztach i terminie zakończenia naprawy.
- Dostawę naprawionego sprzętu komputerowego do siedziby klienta.
- Nadzór nad wykonaniem konserwacji technicznych sprzętu komputerowego.
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej napraw i konserwacji sprzętu komputerowego.

Ogólnopolska Sieć Serwisu Technicznego
Realizuje naprawy i konserwacje sprzętu informatycznego
w oparciu o wykwalifikowany personel techniczny zlokalizowany w oddziałach serwisowych
na terenie całego kraju. Naprawy, testy diagnostyczne oraz okresowe przeglądy techniczne
mają na celu zapewnienie użytkownikowi niezawodności i ciągłości pracy eksploatowanego sprzętu technicznego
Ogólnopolska sieć serwisu technicznego świadczy usługi informatyczne w następującym zakresie:
- Diagnostyka sprzętu technicznego i oprogramowania,
- Naprawy, konserwacje, instalacje i modernizacje:
- komputerów osobistych, serwerów sieciowych,
- interaktywnych kiosków NGK i COD firmy Acrelec
- drukarek fiskalnych firmy POSNET
- drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz heavy duty
- monitorów, zasilaczy UPS, skanerów
- Kompleksowe dostawy sprzętu informatycznego do siedziby klienta obejmujące instalację i konfigurację sprzętu, oprogramowania systemowego i aplikacji użytkowych.
Konserwacje sprzętu komputerowego mają charakter regularnych przeglądów prewencyjnych w celu utrzymana sprzętu w wysokiej sprawności technicznej, co bezpośrednio gwarantuje zmniejszenie ryzyka wystąpienia awarii. Konserwacje wspomagają ponadto działania lokalnego administratora systemu, zwracają uwagę na wykryte nieprawidłowości w pracy urządzeń, wirusy komputerowe, są również okazją do wykonania uzgodnionych wcześniej modernizacji komputerów oraz do wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych.


